Erasmus+ Beyond the language through the projects

Professorat de l’equip del Grup d’Experimentació Plurilingüe es formarà al llarg de l’any arreu d’Europa en metodologia CLIL, Apenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres conegut per les seves sigles en anglès, i en metodologia basada en projectes.

Dinamarca- Esbjerg

La primera mobilitat es dugué a terme a la població danesa d’Esbjerg on les professores Marta M i Irene R van poder visitar un conjunt de centres agrupats en un campus on van trobar des de centres d’educació especial fins a centres on imparteixen el batxillerat internacional amb una residència per a estudiants inclosa. El treball per projectes i l’aprenentatge de la llengua estrangera a través d’altres contiguts.

França- Salbris

El Víctor va poder visitar els nostres socis de Salbris a principis de curs. Un referent de la metodologia AICLE aplicada a la tecnologia i la llengua castellana.

Txèquia-Brno

Escola de gran i fulgurant trajectòria en els projectes Erasmus+ disposa d’un projecte lingüístic que ofereix fins a tres llengües estrangeres als seus alumnes i s’inicien en el mon de l’aprenentatge basat en projectes.

França – Saint Nazaire

La directora, María José, al novembre i Rocío , professora de francès van poder visitar el centre LYCÉE ARISTIDE BRIAND de Saint Nazaire, un centre de batxillerat amb cicles professionals diversos i una batxillerat tecnològic d’excel·lència. En aquesta població podem trobar unes drassanes per grans bucs i una de les fàbriques d’Airbus.

S’estenen els ErasBamnus+ entre els alumnes….i entre els professors !!

Los proyectos Eramus+ estan cofinanciados por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva de l’institut Banús  y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.