La secretaria del centre és la encarregada de les gestions i els tràmits acadèmics.
- Horari d’atenció:
- Estiu. Setembre-Juny-Juliol
- Matins: Dilluns a Divendres de 8:00 a 14:30 hores
- Hivern. Octubre-Juny (període de matrícula)
- Matins: Dilluns a Divendres de 8:00 a 14:00 hores
- Tardes: Dilluns i Dimecres de 15:30 a 17:30 hores
- Tràmits:
- Certificats acadèmics
- Gestió de títols
- Recollida de justificants de pagament de sortides
- Matrícules i preinscripcions
- Gestió de beques i ajuts
- En nom de l’AMPA també recull els justificants de pagament de la quota d’aquesta
- Documents (autorització de sortides, ús de serveis digitals, etc.)
- Informació del procediment per a realitzar el pagament de les sortides
- Normes d’Organització i Funcionament del Centre
- Petició de retorn econòmic d’una sortida no realitzada
- Autorització a tercers per tal de recollir informació oficial
- Instància genèrica a la direcció del centre, reclamació de notes, etc…