Benvingudes i benvinguts a l’Institut Banús

IMPORTANT: Per problemes tècnics i aliens al centre, no disposem de línia de telèfon fix. Si us plau, si necessiteu posar-vos en contacte amb nosaltres, feu-ho trucant a aquest número: 607074601.
Moltes gràcies i disculpeu les molèsties.

PREINSCRIPCIÓ ESO 24-25

Informació Banús preinscripció 24-25 (Tota la informació sobre la preinscripció de l’ESO, curs 24-25)

Oferta places CURS 24-25

Carta de compromís educatiu 24-25

Enllaç per fer la preinscripció

IMPORTANT!
NO S’ACCEPTEN SOL·LICITUDS EN PAPER
LA PRESENTACIÓ DE MÉS D’UNA SOL·LICITUD COMPORTA LA DUPLICITAT I LA INVALIDACIÓ DELS DRETS DE PRIORITAT
ES RECOMANA OMPLIR LA PREINSCRIPCIÓ AMB MÉS D’UN CENTRE

5 Premis per a l’Institut Banús a la Gala del Pla Català d’Esport a l’Escola

El passat dijous 16 de novembre de 2023 a  l’INEFC Barcelona s’ha fet la gala de la 4a edició dels Premis Pla Català d’Esport a l’Escola, organitzats per l’Agrupació d’Associacions Esportives Escolars de Catalunya, amb el suport del Consell Català de l’Esport.
Durant l’acte l’Institut Banús… Llegeix més»

INFORMACIONS INICI DE CURS ESO 23-24

Dia 6 de setembre

• 1r ESO

• 09.00h Rebuda general al pati/pista. Els/les tutors/es passaran llista i acompanyaran l’alumnat al gimnàs.
    • 09.10-09.30h Presentació general al gimnàs.
    • 09.30-10.30h 1a tutoria del curs a la seva aula.
    • 10.30h Finalització de les activitats i sortida del centre.
  • 2n ESO

Llegeix més»

Guanyadora dels Jocs Florals del Vallès Occidental

La Sira M.C, alumna de 4tA, ha guanyat el certamen dels Jocs Florals del Vallès Occidental amb “La finestra dels adéus”. És una reflexió excel·lent sobre el que impliquen els comiats, que parteix de la seva experiència a Itàlia, durant l’Erasmus. Amb un gran domini de la tècnica, el text destil·la sensibilitat i versemblança. Sens dubte, una bona elecció per representar la comarca a la final de Catalunya. Enhorabona! Estem molt orgullosos de tu, Sira. Molta sort a la final, campiona!