L’institut

A l’institut Banús tractem d’encomanar a  l’alumnat, la il·lusió, l’interès i la passió que els professors tenim per les nostres matèries respectives (llengües, història, art, ciència, matemàtiques i tecnologia) i el bon gust per treballar bé.

A les famílies pretenem encomanar-vos l’interès per l’ensenyament en general i facilitar-vos el seguiment dels vostres fills/es, mitjançant l’AMPA i el consell escolar us obrim les portes a participar de la gestió del centre i sempre que volgueu o tingueu cap incidència estarem disposat a donar-vos les explicacions oportunes des d’on pertoqui, direcció, secretaria o coordinacions d’equips docents.

Des d’un tracte proper però respectuós treballem per a què hi hagi un bon ambient tant ales aules com als passadissos i al pati en les hores d’esbarjo.

Us hi convidem!!