Erasmus+ Non Toxic Lifestyle

Start / End:01-10-2020 / 30-09-2022    Project Reference: 2020-1-PL01-KA229-081393_2

Al projecte Non Toxic Life, l’alumnat desenvoluparan una guia de bons hàbits per tal que la nostra vida diària sigui més saludable, cosa que es pot aconseguir reduint la presència i ingesta de les substàncies tòxiques que tenen un impacte negatiu en el nostre cos i poden ser la causa de nombroses malalties. Es potencia la creació d’hàbits nutricionals saludables, així com l’ús de productes de neteja naturals, tant a la llar com en la cura personal i donant més espai a la nostra vida als esports i a l’activitat física.

Aquest projecte, liderat pel departament d’Educació Física, participen 5 centres educatius de diferents països i durà a 12 alumnes de 4t de l’ESO i 1r de batxillerat a Polònia, Turquia, Itàlia i Eslovàquia.

El logo del projecte

L’alumnat del nostre institut va preparar aquest vídeo de presentació del nostre centre educatiu per presentar-nos als nostres partners europeus.