Dracs de Sant Jordi

El divendres 22 de maig de 2022 els Massagrans vam arribar a l’escola i ens vam donar una sorpresa quan vam veure la plastilina. La mestra Anna ens va explicar que per el dia de Sant Jordi teniem que fer un drac de plastilina per la comunitat de petits de l’escola Marta Mata.

Al acabar, tots vam anar al pati i ens van donar pa, tomàquet, oli, formatge, pernil dolç i llonganissa.

Quan vam tornar del pati vam escoltar el llibre que ens va explicar la Toni (la mestre de Tabalugues).

A la tarda vam agafar un Patufet i un Rovelló, vam seure pels cantons de la pista i li vam llegir els llibres als petits. Després vam fer l’intercanvi de regals que cada comunitat va fer. El petit li donava al mitjà, el mitjà al gran i el gran al petit. Finalment cada comunitat va llegir un poema.

Cloe, Eva i Adam