Bon estiu de part de FI2!

L’alumnat de FI2 volem donar les gràcies per tot el que hem après aquest curs.

Durant aquests mesos hem treballat, hem après coses noves i hem compartit molts moments a l’aula. Estem contents d’haver pogut continuar formant-nos i avançant en els nostres estudis.

També volem agrair al professorat la seva ajuda, la seva paciència i el seu suport durant tot el curs.

Ara toca descansar i agafar forces per al futur. Desitgem unes bones vacances a tot l’alumnat, al professorat i a totes les persones de l’escola.

Bon estiu i fins aviat!

Alumnat de FI2

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut