Objectes per la Càpsula del temps

Som els alumnes de cicle superior, aquests dies hem preparat una càpsula del temps perquè d’aquí uns anys els alumnes de l’escola la podran obrir. Una càpsula del temps és un pot de vidre o de plàstic que es posen objectes dins per després enterrar-la, i d’aquí uns anys sigui oberta. Cada curs ha posat algun objecte, foto o missatge:

Nosaltres, els alumnes de 6èA hem fet una mascareta molt gran perquè la covid-19 ens a marcat aquests últims anys. Cada alumne ha posat un missatge expressant què li suposa la mascareta o la Covid-19.

Els de 6èB han fet una foto amb frases, les fotos serveixen perquè quan obrim la caixa d’aquí uns anys puguin veure quant hem canviat amb els anys.

Els de 6è C volen posar un  tippex perquè sempre han demanat a classe.

Els de 5è A han fet unes fotos amb els seus noms, firmes i amb coses que fa 50 anys no hi eren.

Per acabar, els de 5èB han posat una agenda a on han posat els seus noms i aniversaris i per darrera l’agenda han firmat.

Esperem que quan tornem a obrir aquesta càpsula ens porti molts records de quan anàvem a l’escola.

Reporteres: Núria i Ikram