50è aniversari de la nostra escola

Com ja sabeu, aquesta setmana hem començat a treballar en el projecte del 50è aniversari de la nostra escola. Perquè us en feu una idea, primer hem fet un repàs dels fets històrics més importants de cada dècada i després hem fet diferents activitats, que hem presentat als vostres fills i filles a partir d’una cançó famosa de cada dècada. A més a més, aquest divendres també hem celebrat Sant Jordi i alguns aniversaris! Per això veureu que en aquest article anirem penjant fotos i  vídeos  d’aquest munt de coses que hem estat fent.  Esperem que us agradin i que els vostres fills i filles us expliquin un munt de coses!

FOTO

Fotos.