La família lectora arriba a Educació Infantil

Heus aquí una història d’ossos. Tots sabem que els contes estan plens d’ossos: alts, grans, bons, dolents, peluts, pelats… però la que avui us volem explicar és la història d’uns ossos ben particulars. En un fred mes de gener han decidit viatjar fins a l’escola de Sant Joan, concretament a les aules d’Educació Infantil. Ells són uns grans amants dels llibres, els estimen de debò, i volen ajudar-nos a vestir les nostres biblioteques de màgia, bona literatura i activitats.

En Max és un personatge que sorgeix del llibre “L’os que estimava els llibres”. Com que el Max és un de sol ha portat els seus 4 germans: la Xesca, la Nura, el Bru i el Grau. Cadascun d’ells viurà a la biblioteca d’una aula d’infantil. Ben segur que els vostres fills us saben explicar més coses del germà os que viu a la seva classe.

Tots tenen la mateixa debilitat pels llibres i els encanta escoltar contes, llegir-los, mirar-los… i esperem que els encomanin aquest amor per la literatura als nostres infants.

Us animem a participar en les activitats que es plantegin per fomentar el gust per la lectura i un bon hàbit lector  base de futurs aprenentatges.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *