Els Pastorets de l’escola

El passat dijous 20 de desembre, els nens i nenes de l’escola Sant Joan van assistir al teatre Patronat de Berga per fer la representació dels Pastorets. Els alumnes de 6è representaven els personatges principals de l’obra, juntament amb els alumnes de 4t que intervenien en el “ball de pastors i pestores”, els de 2n que feien de dimonis i els de P5 que ballaven el “ball del trineu”. Tot, acompanyat per les veus de la coral de l’escola formada per alumnes dels diferents cicles.

Recordar que els nostres Pastorets són un extracte de l’acte final de l’obre dels pastorets “Els pastorets o l’adveniment de Jesús”, de J. Mª Folch i Torres, adaptat i ampliat per Ferran Badal i Mercè Calonge.

Esperem que us agradéssin tant com a tots nosaltres i, des de l’escola, volem donar les gràcies a tots els pares i mares que ens vau ajudar a fer-ho possible i a tots els assitents.

Podeu veure totes les imatges clicant aquí.

BONES FESTES !!