Buscant els personatges del pessebre!

Aquest curs, ens toca ser part de la representació dels Pastorets de l’escola. Farem el “Ball del trineu”!, que per cert, ja tenim ben assajat! Però assajant, ens vam donar compte que no coneixíem massa la història dels Pastorets! Per conèixer què vol dir això dels Pastorets i quina història expliquen vam llegir un conte i vam fer una mini gimcana per trobar alguns dels personatges d’aquesta història. Per grups, vam haver de llegir unes targetes amb els noms d’alguns i buscar-los per l’escola. Creieu que els vam trobar? Cliqueu la imatge!