Què pot fer a casa l’alumnat de Cicle Superior aquesta setmana?

Hola, alumnes i famílies de cicle superior

Us fem arribar la segona tramesa d’activitats per aquests dies de confinament. Veureu que algunes activitats estan repetides perquè considerem que són tasques de “llarg recorregut”: una setmana potser és poc temps, ja sigui perquè és una activitat d’expressió escrita que necessita anar polint el text definitiu o bé, com en el cas dels reptes, perquè tingueu l’oportunitat de superar-vos a vosaltres mateixos/es.

Us fem un recordatori d’alguns detalls: sempre que us demanem que graveu un àudio o un vídeo, o que compartiu una foto, o simplement que elaboreu un text, envieu-ho a la vostra tutora o el vostre tutor. Ell/a s’encarregarà de publicar-ho si és el cas.

Si cliqueu la imatge de sota se us obrirà un pdf amb aquesta tramesa d’activitats. Cada apartat té un enllaç amb les propostes més especificades. Atenció: L’accés als enllaços s’ha de fer amb el correu de l’escola (@escolasantjoan.cat). Si vols escriure en el propi document fes-te’n una còpia al teu Drive i allà el podràs modificar.