Converteix-te en una obra d’art

El confinament ens fa ser cada vegada més creatius i des de l’escola volem fer ressò d’un nou repte que segurament molts de vosaltres heu sentit a parlar o vist per Internet o TV. És el Tussen Kunst & Quarantaine. Es tracta d’un challenge que van iniciar des de museus d’Holanda i que convida a imitar una pintura famosa utilitzant elements quotidians. El coneixies?

Hem trobat que és una proposta molt divertida i que pot promoure la creativitat dels nens i nenes, pares, mares, avis, àvies… alhora que coneixem detalls de grans pintures de la història. Què dieu? Us atreviu? Les vostres obres les publicarem al web i a les xarxes socials de l’escola. Les podeu enviar al correu del vostre tutor/a i ells s’encarregaran de compartir-les perquè tothom les pugui gaudir.