LEARNING ENGLISH IN MALTA

El passat juliol vaig viure una experiència 360º per millorar l’anglès a Malta. Tot gràcies al curs de formació ERASMUS + i a la nostra acreditació com escola KA121.

L’objectiu era millorar les competències docents d’anglès per a ser una escola més europea.

Durant la setmana que vaig estar a Malta es van crear vincles i contactes amb altres docents d’arreu d’Europa i també de la resta del món.

Des del primer moment vaig haver d’utilitzar l’anglès com a mitjà de comunicació ja que juntament amb el maltés, l’anglès és l’altre idioma oficial del país. Diàriament assistia a classes matí i tarda a EC english language school per a millorar el meu anglès. També hi havia diferents activitats conjuntes de tots els alumnes de l’escola, sense tenir en compte el nivell, on podíem posar en pràctica i conversar tot el que apreníem a les aules durant el dia. Al acabar la jornada tornava al meu apartament i continuava necessitant fer servir l’anglès, ja que compartia pis amb gent vinguda d’altres països del món.

Aquesta experiència m’ha servit per a millorar personal i professionalment. És una oportunitat per a obrir-nos al mon i acumular experiències per a després poder revertir aquests aprenentatges al nostre entorn i a la nostra escola.

Knowledge of languages is he gateway to wisdom

Roger Bacon