Coneixement del medi

El pati entorn educatiu

EL PATI ENTORN EDUCATIU El pati de l’escola és l’espai de lleure principal al que tenen accés els infants durant la jornada escolar, un espai de joc, de moviment, de relacions socials, de descobriments, experiments i d’aprenentatges. En definitiva, el pati és un espai de lleure educatiu que cal cuidar i aprofitar. El pati de

El pati entorn educatiu Llegeix més »

EL NOSTRE HORT

A la nostra escola tenim una gran zona verda i dins d’aquesta hi trobem el nostre hort. Cada dia durant l’hora del pati i de manera voluntària, l’alumnat ve a l’hort i es fa càrrec del seu manteniment. Entre tots i totes, gaudim d’una bona estona envoltats de la natura i realitzem diferents tasques com

EL NOSTRE HORT Llegeix més »

Projecte “El magraner”

L’arbre fruiter dels infants de primer curs de la comunitat dels mitjans és el magraner. Durant aquest darrer trimestre, hem treballat i investigat tot allò que envolta el nostre arbre: les arrels, el tronc, l’escorça, les branques, les fulles i el fruit. Hem fet un procés d’investigació que ha comportat que entre tots esbrinessim totes

Projecte “El magraner” Llegeix més »

Les Àguiles i els Lleons visitem el Museu d’Alcover

Els alumnes de primer, les Àguiles i els Lleons, vam visitar divendres el Museu d’Alcover, que recull l’exposició de fòssils marins acumulats en els jaciments de l’escorça terrestre durant milions d’anys. Amb activitats ben divertides, vam aprendre més coses sobre la història de la terra, vam fer el nostre fòssil, vam visitar l’exposició i vam

Les Àguiles i els Lleons visitem el Museu d’Alcover Llegeix més »

Promovem la participació amb els “Infants Ciutadans”

Al llarg d’aquest mes de febrer, com ja és habitual cada curs, els alumnes de 5è de la nostra escola s’han iniciat en la competència ciutadana participant en l’activitat: “Infants Ciutadans “ per tal de promoure la participació activa dels infants en la construcció, el desenvolupament i la millora de la seva ciutat i perquè debatin sobre aspectes fornamentals

Promovem la participació amb els “Infants Ciutadans” Llegeix més »

Fem més verda l’escola

Els alumnes de Sisè B han començat a trasplantar flors i plantes comprades en un hivernacle per poder fer un entorn d’escola més agradable i engrescador, en una de les iniciatives sorgides arran del projecte Magnet per millorar el funcionament i la qualitat de l’escola. L’activitat, tot coincidint amb l’arribada ben aviat de la primavera,

Fem més verda l’escola Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut