Merci Bordeaux!

L’Erasmus a Bordeaux ha estat màgic 💫!,10 companys i companyes de la nostra escola amb 3 mestres, uns quants alumnes de l’escola Santa Maria de Pratdip, també amb els seus mestres, i una mestra de l’escola Torroja Miret de Vila-seca, vam fer les maletes i… direcció a Bordeaux, a França! 🇫🇷. Hem vist un munt

Merci Bordeaux! Llegeix més »

Obrigado!

Wow! Quin viatge més divertit vam tenir 12 nens i nenes de 5è i 6è! Del 9 al 14 de març vam viatjar a Portugal, concretament a la ciutat de Braga per viure una nova experiència Erasmus+. Però clar, no vam anar sols. En aquesta ocasió ens van acompanyar les mestres Judith, Margarita i Missi.

Obrigado! Llegeix més »

Entrevista a Francesc Quílez Corella, comissari de l’Any Fortuny

Les jornades culturals d’aquest curs han estat dedicades al descobriment i estudi de l’artista que dona nom a la nostra escola: el pintor reusenc Marià Fortuny (1838-1874). El motiu és ben evident ja que aquest any s’ha celebrat l’Any Fortuny coincidint amb el 150è aniversari de la seva mort. L’alumnat de 5è hem tingut la

Entrevista a Francesc Quílez Corella, comissari de l’Any Fortuny Llegeix més »

7 dies a Turquia

Primera mobilitat d’alumnes d’aquest curs! Voleu saber què van viure els 6 nens i nenes que van gaudir d’aquesta experiència a l’octubre? No us perdeu detall del seu relat a la ciutat d’Esmirna. SUNDAY, 13TH OCTOBER Rayan L’emocionant primer dia d’Erasmus vam anar amb les mestres Inma, Judith i Montse. Els alumnes érem: Abdeslam, Hafssa,

7 dies a Turquia Llegeix més »

Dobrý den, sbohem, děkuji

Aquestes tres paraules són les úniques que conseguim recordar després de la nostra mobilitat a la República Txeca. Dobrý den significa hola, Sbohem és adéu i děkuji gràcies. I és que el txec és molt difícil! però això sí, ens ho vam passar molt, molt bé! Tot seguit us expliquem tot el que vam fer

Dobrý den, sbohem, děkuji Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut