CETE+ Mobils.edu

L’Escola Marià Fortuny ha participat al llarg de 3 anys al programa Mòbils.edu.

Mòbils.edu és un pla del Departament d’Educació que impulsa l’ús de dispositius mòbils com a tecnologies educatives, integrades en les pràctiques d’aula per adquirir la competència digital de l’alumnat i la millora en la resta de competències, liderat per la Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura digital.

Els objectius principals d’aquest pla són:

  1. Acompanyar els centres i la comunitat educativa en el procés de transformació educativa
  2. Millorar la competència digital dels alumnes afavorint l’assoliment de les altres competències
  3. Posar en valor el paper inclusiu de la tecnologia per assolir l’èxit educatiu de tot l’alumnat

Gràcies a la participació en aquest programa, l’escola forma part també del microconsorci mòbils.edu/ Erasmus+. La participació en aquest programa ha possibilitzat que part del mestres de l’escola Marià Fortuny  hagin viatjat a altres països de la Unió Europea, per tal de conèixer com es treballen les TAC a diferents escoles de l’estranger i també, poder participar en cursos de formació en altres països de la unió.

Si voleu saber-ne més, hem creat un article per cadascuna de les mobilitats que s’han dut a terme.

Participem i compartim a la Jornada de Transferència als Microconsorcis del CETE+ 21

El passat dia 16 de maig es va fer la Jornada d’Internacionalització CETE+ 21 al Campus de la UAB.  En representació de l’escola hi van assistir el Fran Martin, com a coordinador TAC i membre de l’equip Erasmus+ i la Núria Sabaté, com a directora del centre.. Aquesta jornada va ser una oportunitat per a

Participem i compartim a la Jornada de Transferència als Microconsorcis del CETE+ 21 Llegeix més »

E+: Descripció del projecte “CETE+ Mob.edu”

L’escola participa al programa Erasmus+ dins del CETE+ (Consorci Europeu de Transformació Educativa) del Departament d’Educació de Catalunya. El consorci es subdivideix en Microconsorcis (MC) i nosaltres participem amb el MC MOB.EDU. El consorci conta amb una Acreditació KA121 que permet la mobilitat del personal docent, tant per rebre formacions com per realitzar observacions a

E+: Descripció del projecte “CETE+ Mob.edu” Llegeix més »

CONCURS LOGOTIP PROJECTE ERASMUS+ CETE+

ATENCIÓ NENS I NENES DE 4t! Ja sabeu que la nostra escola participa al projecte Erasmus+ CETE+ KA121 (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa), juntament amb altres escoles de Catalunya i d’altres països d’Europa. Aquest projecte, com el seu nom indica, té l’objectiu de transformar l’educació per millorar el vostre aprenentatge. En el nostre

CONCURS LOGOTIP PROJECTE ERASMUS+ CETE+ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut