Vols conèixer la nostra escola?
Cada dia t’anirem explicant una de les parts importants del nostre nou Projecte Educatiu per a que ens vagis descobrint de mica en mica,..
QUÈ
Aprenentatge actiu
COM
Observant
Manipulant
Investigant
Analitzant
Registrant les conclusions
PER A QUÈ
Per a que els infants puguin superar els diferents reptes que es trobaran en el futur
QUÈ PERSEGUIM
Qualitat
Competència per la vida
Excel·lència
QUINS VALORS
Tolerància
Solidaritat
Participació
Acceptació
Responsabilitat
COM
Assemblees d’aula
Consell d’infants
Com en ho fem per a que els alumnes tinguin èxit i siguin crítics en les seves tasques
Els dotem de les que els capaciten al llarg de la seva escolarització a la nostra
a través de la pràctica i la superació de reptes.
QUÈ
“No es tracta de tenir dret a ser iguals, sinó de tenir igual dret a ser diferents”
COM
Seguint el Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA), agrupant de manera heterogènia a tot l’alumnat i dissenyant activitats inclusives que treguin el màxim potencial de cadascú
Com ho fem
Treballant sobre els 3 eixos per igual:
COM
Entrenem en assertivitat
Propiciem la creativitat entesa com l’habilitat d’inventar i desenvolupar idees noves i originals.
QUÈ
Organitzar el propi procés d’aprenentatge sent conscient del que se sap i del que cal aprendre
COM
Autonomia de tasques
Interacció i tècniques d’aprenentatge en grup
PER A QUÈ TREBALLAR L’EMPRENEDORIA
Per preparar els adults del futur
COM HO FEM
A partir de reptes i pràctiques on s’acostumen a emprendre nous projectes. A la Comunitat de Grans, a l’espai de l’agència de viatges, munten una empresa gestionada per ells mateixos.
La participació de les famílies és clau per una educació completa de l’infant
COM HO FEM
Sent, escola i famílies, agents coeducadors en el procés. Fent partícips a les famílies del dia a dia
QUÈ
Adoptar hàbits saludables
Prendre consciència del propi cos
Interpretar l’entorn
Treballem conscientment els vincles i les tradicions de la cultura catalana ja que creiem que el desenvolupament i enfortiment del sentiment de pertinença de les persones en un territori ajuda a construir consciència de vinculació, afavoreix les actituds participatives i de cooperació en el medi i en la comunitat, i facilita el procés d’inclusió i la cohesió social.