Merci Bordeaux!
L’Erasmus a Bordeaux ha estat màgic 💫!,10 companys i companyes de la nostra escola amb 3 mestres, uns quants alumnes de l’escola Santa Maria de Pratdip, també amb els seus mestres, i una mestra de l’escola Torroja Miret de Vila-seca, vam fer les maletes i… direcció a Bordeaux, a França! 🇫🇷. Hem vist un munt […]










