Our Erasmus+ Adventure in Torre del Greco!
Diumenge 12 d’abril / AymanEl diumenge a les 4:45, els nens i nenes d’Erasmus van agafar un autocar cap a Barcelona. Vam estar una hora i mitja a l’autocar. Després vam anar a facturar, buidar l’aigua i esmorzar una mica. Quan vam acabar, vam anar a l’avió; l’aerolínia era Ryanair. Quan vam aterrar, vam anar […]
Our Erasmus+ Adventure in Torre del Greco! Llegeix més »










