CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA
La setmana del 23 de novembre hem celebrat a l’escola el dia de la música. Aquesta any ha estat diferent a causa de la situació de la pandèmia i ho hem celebrat a la classe ballant a ritme del Just Dance i també dibuixant damunt de la nostra mà, un dels simbols més representatius de […]
CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA Llegeix més »









