Curs 2016-17

CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA

La setmana del 23 de novembre hem celebrat a l’escola el dia de la música. Aquesta any ha estat diferent a causa de la situació de la pandèmia i ho hem celebrat a la classe ballant a ritme del Just Dance i també dibuixant damunt de la nostra mà, un dels simbols més representatius de […]

CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA Llegeix més »

UN VOLCÀ EN ERUPCIÓ

  Els alumnes de 5è de primària hem fet un experiment a l’àrea de medi on mitjançant la barreja de vinagre, colorant alimentari i bicarbonat sòdic hem aconseguit que el volcà es posi en erupció! Si vols pots veure el vídeo i mirar com ho hem fet!CLICA AQUÍ

UN VOLCÀ EN ERUPCIÓ Llegeix més »

Gimcana matemàtica.

El passat mes de maig vam convidar a les famílies a una activitat molt divertida. Vam fer una gincama matemàtica a les classes de segon i van venir a ajudar-nos les mares, els pares, els germans, els tiets i tothom que va poder. Una gincama matemàtica és un seguit d’activitats lúdiques que tenen com a

Gimcana matemàtica. Llegeix més »

El tren de l’ensenyament.

Quan s’acosta la fi del curs, fer una sortida per veure coses noves i pasar-ho molt bé, sempre és una bona pensada. Aquest curs els nens i nenes de segon hem viatjat fins a Barcelona. L’excursió tracta d’utilitzar diferents mitjans de transport i he de dir que el què més ha agradat ha estat el Funicular

El tren de l’ensenyament. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut