From Rome to Reus

La nostra escola ha pogut gaudir de la seva primera experiència com a host d’alumnes del Maria Auciliatrice de Roma.

El passat dimarts 20 de febrer ens van visitar 44 alumnes italians de 13-14 anys. Després d’una emotiva rebuda i de presentar-los la nostra escola, els vam assignar un guia d’entre els nostres alumnes de sisè que els va acompanyar durant tota la jornada a l’escola.

Els alumnes van dur a terme una activitat per a trencar el gel i iniciar conversa tot fent ús de la llengua anglesa. Tot seguit van anar al pati on van continuar coneixent-se de manera més distesa. En tornar de l’esbarjo, van poder gaudir dels espais d’aprenentatge sempre acompanyats del seu couple mentre les mestres feien un tour pels diferents espais de la comunitat de grans.

Aquesta jornada ens va servir com a tancament de la prèvia visita que van dur a terme un grup d’alumnes de la nostra escola a Roma. Ha estat una experiència molt enriquidora que s’ha pogut fer extensiva a tot l’alumnat de la comunitat de grans gràcies a la lliure circulació que es va fer durant la sessió d’espais.

De ben segur que ha estat una jornada molt enriquidora tant per alumnes com mestres que esperem poder repetir en altres ocasions.