Finlàndia, quin gran viatge!
Aquesta ha estat la segona mobilitat d’aquest curs 24-25 dins del programa Erasmus+. 8 nens i nenes van tenir la oportunitat de viatjar a Raahe, un poble del nord de Finlàndia. A continuació podeu gaudir del seu relat. SUNDAY, 9th FEBRUARY Barra Ens vam trobar a la porta de l’escola a les 5:30, ens vam […]
Finlàndia, quin gran viatge! Llegeix més »



