L’hort

Com ja sabeu, aquest curs els nens i les nenes de 4t A i B ens encarreguem de l’hort de l’escola.

Ens ajuda molt el Sr. Manolo que ens va dient què hem de fer i quan ho hem de fer. Fins ara hem plantat faves, coliflors i patates.

Ara hem de regar, treure les males herbes i esperar que les plantes creixin molt  i poder fer una bona collita.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut