Els dimecres s’esmorza fruita!

Fa uns mesos, l’alumnat de tercer i quart de primària va fer una sortida molt especial a Mercabarna, on van aprendre d’on ve la fruita, com arriba a les botigues i per què és tan important menjar-ne cada dia. Després d’aquesta experiència tan enriquidora, com a escola ens vam comprometre a portar fruita cada dimecres […]

Els dimecres s’esmorza fruita! Llegeix més »