novembre de 2017

DISSENY D’ETIQUETES

Els i les alumnes de 4t aprofitant que, per una banda estem treballant els oficis del sector secundari i els productes elaborats, i per una altra fem un taller d’escriptura hem pensat que podríem dissenyar una etiqueta per un producte que podíem triar lliurement. Un cop vam observar diverses etiquetes i vam veure les parts

DISSENY D’ETIQUETES Llegeix més »

VISITA A LA FÀBRICA COLA-CAO

Les i els alumnes de 4t hem visitat la fàbrica de Cola-Cao. Allà ens han posat un vídeo i ens han deixat veure les instal·lacions mentre treballaven. Això ens ha permès entendre millor el procés d’elaboració d’un producte. En aquest cas del Cola-cao. Després la visita ens van convidar a un esmorzar i ens van

VISITA A LA FÀBRICA COLA-CAO Llegeix més »

Visitem l’Ajuntament

La setmana passada els nens i nenes de 3r vam anar a visitar l´Ajuntament de la nostra ciutat. Coneixíem l´edifici per fora però ens ha agradat molt poder entrar a la Sala de Plens, el lloc on es prenen les decisions més importants de la nostra ciutat. Més tard ens ha rebut al seu despatx

Visitem l’Ajuntament Llegeix més »

El Monstre de colors

Al llarg del curs  publicarem  diferents articles sobre els tallers que estem fent als cicles. Avui us presentem un taller sobre les emocions  de cicle inicial: El Monstre de colors. El Monstre de colors té un garbuix d’emocions: alegria, tristesa, ràbia, por….. Ajudem-lo a trobar la calma i l’Amor. i tu? Com estan les teves emocions?

El Monstre de colors Llegeix més »

Plantem espinacs

Dijous a la tarda el grup de 4rt A vàrem anar a l’hort.  El  senyor Manolo i  l’Amparo ens van explicar tot el que hi havia plantat al nostre hort ( bledes, cols ..) Després ens van donar unes petites llavors  d’espinacs i cadascú de nosaltres vam tirar-ne unes  quantes al nostre tros de terra.

Plantem espinacs Llegeix més »

ART I PAU

Aquest curs el tema que ens ha de servir com a eix transversal al llarg de tot el curs serà ART i PAU. El motiu pel qual hem fet aquesta elecció és perquè trobàvem que el tema de la pau és un tema atemporal i és un valor que mai s’ha de deixar de fomentar

ART I PAU Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut