octubre de 2017

La classe de les llunes

Els nens i nenes de la classe de les llunes (EI·3) sembla que ja s’han acostumat a la seva nova escola, la nostra. Han plorat una mica, han jugat, han escoltat contes, han cantat, ballat, han triat el nom de la mascota. I han participat en diferents activitats. Crec que ja consideren l’escola una mica […]

La classe de les llunes Llegeix més »

Matí de teatre

Aquest matí els nens i nenes d’educació infantil hem compartit l’esmorzar amb els nostres companys. Cadascú de nosaltres hem portat de casa fruits secs, panellets, fruits de la tardor, … i l’hem compartit amb els nostres amics. Després els nens i nenes de quart curs de primària ens han representat una obra de teatre que

Matí de teatre Llegeix més »

Taller TIC

Aquesta setmana hem començat a fer els tallers de cicle superior.  A nosaltres ens ha tocat fer un article sobre els tallers que estan fent els nostres companys. Ens hem dividit en grups de dos o tres alumnes i hem fet fotos  i després un vídeo amb música que ara us presentem:

Taller TIC Llegeix més »

EXPRESSIÓ CORPORAL

L’Expressió corporal és un dels  sis tallers que fem al cicle superior. Nosaltres encara no l’hem fet però la mestra què el realitza ens va explicar que a la primera sessió es tractava  d’ esbrinar els sentiments que expressaven els companys. S’havien de passar la pilota dient el seu nom i el que li agrada fer, 

EXPRESSIÓ CORPORAL Llegeix més »

Ens comuniquem

  Al nostre grup ens va tocar anar a l’aula oberta, al costat del pati dels petits.  Allà un grup de companys estaven treballant uns diàlegs per després representar en una obra de teatre. Vam baixar on estaven preparant les obres  i van fer fotos als diferents grups. Vam editar aquestes fotos i finalment vam

Ens comuniquem Llegeix més »

Experimentem junts

 Un grup d’alumnes de cicle superior han fet el taller ” Experimentem junts”. En aquest taller  els nostres companys estaven disseccionant i observant totes les parts d’una sardina. S’ho estaven passant molt bé. Nosaltres vam anar al seu espai de treball i els vam fer fotos amb la tauleta. Després vam fer un vídeo amb música que esperem

Experimentem junts Llegeix més »

El món de la Geometria

Al nostre grup ens va tocar anar a l’espai on estaven treballant “El món de la geometria” i els vam fer unes fotos. Després vam editar-les  i amb una aplicació de la tauleta vam fer un vídeo amb música que ara us ensenyem: Katalina, Marc i Natalia

El món de la Geometria Llegeix més »

Juguem amb les paraules

El nostre grup va anar a l’espai on  alguns  companys feien el taller “Juguem amb les paraules”. Vam fer un video molt divertit amb fotografies que els hi vam fer. Després hem fet  un article sobre el que estaven treballant: la descripció d’ un paisatge i estaven posant a la pissarra uns exemples de com seria el

Juguem amb les paraules Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut