projectes

Quadres vivents

Els alumnes de 6è hem fet un repàs virtual de la història de l’art a través dels nostres quadres vivents. Aquí teniu alguns exemples. A veure si sabeu de quin quadre es tracta i quin és el seu autor/a.

Quadres vivents Llegeix més »

Portes obertes 2.020

Aquest curs no hem pogut realitzar amb normalitat les nostres portes obertes per això us hem fet aquest vídeo. En ell us mostrem alguns espais de la nostra escola i algunes de les activitats que fem normalment. Si voleu conèixer més a fons el nostre projecte educatiu en aquesta mateixa web, entrant al menú, podreu

Portes obertes 2.020 Llegeix més »

English Day

I hope you had a very good Easter. Here I leave you a link with the cards received from all the schools that participate in the English Day. I wish you like it Les escoles que formen part de l’English Day us han volgut dessitjar una Feliç Pasqua.    

English Day Llegeix més »

Exposició máquines

El passat mes de febrer, els alumnes de 2n van fer  una exposició de joguines i màquines construïdes per nosaltres  a casa ,alguns/es  amb ajuda de la família. Ens va impressionar molt veure la quantitat de coses que podem fabricar amb  material reciclat i  una mica d´imaginació. Ha estat molt divertit i el resultat increïble!

Exposició máquines Llegeix més »

FEM NEU!!

Per iniciar el mes de febrer, els infants de la classe de les Llunes hem fet màgia i hem portat l’hivern a l’aula. A l’aula d’experimentació hem descobert com fer neu. Durant una llarga estona, hem descobert que es poden fer moltes coses amb la neu: fer boles de neu, fer animalets de neu, jugar

FEM NEU!! Llegeix més »

Fundació Joan Miró

El passat dimecres 5 de febrer els coets i els planetes vam visitar la Fundació Joan Miró. Allà vam poder gaudir d’una visita guiada i vam poder observar els colors, les formes, petjades…que l’autor utilitza en les seves obres. Com a l’escola i a casa havíem treballat prèviament a en Joan Miró, els nens i

Fundació Joan Miró Llegeix més »

Comencem l’apadrinament a P4!!

Ja ha començat l’Apadrinament de P4!! Els Pitàgores i els Triangles ja ens hem conegut i estem molt contents. Hem compartit una estona molt agradable on ens hem començat a conèixer i estem segurs que ben aviat serem molt amics. Hem passat una mica de nervis tots plegats, grans i petits… al principi estàvem una

Comencem l’apadrinament a P4!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut