novembre de 2019

Lapbook 2n

Els alumnes de 2n hem elaborat el nostre primer Lapbook del curs. Estem molt emocionats, ja que ens ho hem passat molt bé treballant, a la vegada que hem aprés moltes coses sobre el Gran Tauró Blanc. Ja estem desitjant començar un altre !!!

Lapbook 2n Llegeix més »

Sortida Cosmocaixa

El passat dimarts 12 de novembre les nenes i els nens de P4 i P5 van poder gaudir de les activitats proposades per CosmoCaixa, anomenades Click (p4) i Planetari bombolla (p5) Click El Click és un espai pensat per introduir als nens i nenes en el món de la ciència, han pogut veure a través

Sortida Cosmocaixa Llegeix més »

La Font dels Castanyers

El passat dia 15 de novembre els alumnes de 1r i 2n vam anar d´excursió a la Font de can Lloses, també li diem la Font dels Castanyers, a Collserola. Vam anar caminant, i des de la nostra escola hi ha uns 8 Km! Va ser un dia genial, observant la natura a la tardor,

La Font dels Castanyers Llegeix més »

Els tallers de Cicle Inicial

Des de ja fa unes setmanes els nen i les nenes de primer i segon estem fent un tallers molt interessants. Al taller de l’Alicia aprenem moltes coses jugant amb els jocs de taula. Al taller del Raül desenvolupem la nostra creativitat de moltes maneres. I al taller de la Roser programem els Blue Bots

Els tallers de Cicle Inicial Llegeix més »

Observació d’un peix

Un dels tallers que hem fet aquest trimestre al CS ha estat “Experimentem”. Hem après la classificació dels éssers vius i hem observat un ésser del grup dels animals vertebrats, concretament un peix, la sardina. Ens ha agradat veure com és, tant per fora com per dins, i comprovar totes les seves parts.

Observació d’un peix Llegeix més »

Dictat Explosiu

Ahir, a la classe de segon vam fer un Dictat Explosiu!!! Teníem uns globus inflats i enganxats a la pissarra. Dins cadascú tenia una frase escrita. A sorts, els anàvem explotant, llegíem la frase i l’escrivíem al dictat. Quin soroll que feien els globus! Eren explosius de veritat!!!!

Dictat Explosiu Llegeix més »

Millorem l’ortografia

Al Cicle Superior  hem iniciat un nou projecte de docència compartida, en el qual intentarem millorar la nostra escriptura i reforçar la memòria visual, mitjançant un programa neurolingüístic que ens ajudarà a dominar l’ortografia. Ens ho estem passant molt bé!! Esperem bons resultats!!

Millorem l’ortografia Llegeix més »

Dansa Creativa 4 i 5 anys

Els nens i les nenes de p 4 i p 5 han participat en les sessions de Dansa Creativa a l’Ateneu. Amb aquesta activitat han pogut desenvolupar la creativitat, la personalitat de moviment i l’expressivitat. Aquí us deixem dos vídeos d’aquestes sessions. Esperem que les gaudiu molt!!!

Dansa Creativa 4 i 5 anys Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut