Ja tenim el logo
Els alumnes de 5è de les dues cooperatives: Coopebuïgas i Imaginart, ja hem triat el nostre logo. Ha estat una decisió difícil ja que hi havia dissenys molt bonics. Per fi, després de votar ja els hem escollit. Esperem que us agradin.
Ja tenim el logo Llegeix més »








