novembre de 2015

Reunió de l’AMPA

El passat divendres, 27 de novembre, es va celebrar la reunió ordinària de l’AMPA. Prop d’una vintena entre pares i mares es van donar cita per tal de poder parlar dels temes d’actualitat de més interès. Us facilitem l’Acta de la reunió de l’AMPA per poder estar informats de les activitats de l’AMPA.    

Reunió de l’AMPA Llegeix més »

Pintem la diversitat

Les educadores del Grup Catalònia van venir a la nostra classe i ens van explicar el conte  “Mimi i la girafa blava”, de Cécile de Visscher. Ens va agradar molt i després van fer un dibuix. La girafa Mimi està molt contenta perquè d’aquí uns dies tindrà un germanet. Per la nit somia tot el

Pintem la diversitat Llegeix més »

Excursió Can Coll

Els alumnes de tercer i quart vam fer una sortida caminant a Can Coll. Vam poder observar el bosc a la tardor i en arribar, vam fer uns divertits jocs tradicionals: soga-tira, mocador.. Va ser un dia genial!

Excursió Can Coll Llegeix més »

40è aniversari

El curs passat van celebrar el 40è aniversari de l’escola. Aquest acte tancava una sèrie d’activitats celebrades al llarg de tot el curs i relacionades amb la història del nostre centre durant tots aquest anys.

40è aniversari Llegeix més »

Mirall de Pau

El passat divendres a les 11 del matí vam cantar al pati de l’escola la cançó “Mirall de Pau” simultàniament amb d’altres escoles i instituts de tot Catalunya.

Mirall de Pau Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut