Descobrim el barri de Canaletes

Aquest curs hem iniciat el projecte “Descobrim el barri de Canaletes” i l’hem implementat a 4t. Amb aquest projecte els nostres alumnes pretenen descobrir i donar a conèixer els equipaments i espais del nostre barri: Canaletes.

Aquest projecte s’emmarca dintre del  Mobile History Map  que és  una iniciativa del programa mSchools. El Mobile History map és una aplicació mòbil i plataforma de georeferenciació que permet als alumnes crear continguts de forma col·lectiva sobre punts d’interès propers a les  escoles, alhora que potencia les seves habilitats en tecnologia digital.

Entre tots hem consensuat el total de punts a georeferenciar i hem acordat publicar els 10 que ens semblavem més identificatius del nostre barri : Els Jutjats, Escola Carles Buïgas, IES forat del Vent, Residència d’avis, EBM Turonet, parc de la Riera, Jardí de les Papallones, el PEM Guiera, AAVV, i el CAP.

Amb l’us de de la tecnologia móbil ( hem fet fotos, editat videos, consultes a internet, …) aplicada a l’àmbit de les humanitats, ajudats per familiars i veïns  hem documentat continguts sobre el nostre barri.

Cliqueu aquí per veure el Projecte

Si ho voleu veure a través del mòvil us heu de descarregar l’aplicació  MHM (MobileHistory Map), clicqueu  a sobre d’ escenaris i escriure el nom del projecte.