juny de 2017

Festa final de curs

Com cada any, per celebrar el final de curs i acomiadar els alumnes de sisè,  a l’escola organitzem una gran festa. Tots els nens i nens participen amb danses i cançons, tots junts vam cantar ” Time to say goodbye” i els alumnes de sisè van passar la torxa als alumnes de cinquè. Van ser uns  moments màgics […]

Festa final de curs Llegeix més »

Hem crescut

Els nens i nenes de la classe dels músics ens hem mesurat. Primer ho vam fer al novembre i ara al juny una altra vegada. Hem vist que hem crescut molt!!!!!!

Hem crescut Llegeix més »

Memòria “Save the Children”

Des de l’ONG “Save the Children” ens han fet arribar la memòria i un video resum de la XIII edició de Kilómetros de Solidaridad en la que hem participat aquest curs. Gràcies al mig milió d’alumnes de 1.800 centres escolars de tota Espanya que vam córrer una cursa solidaria, hem pogut aconseguir la impactant xifra

Memòria “Save the Children” Llegeix més »

Anglès a Cicle Inicial

Good morning! Aquí us deixem un recull de fotografies de l’assignatura de llengua anglesa amb els nens i nenes de 1r i 2n. Aquest curs hem celebrat Halloween, hem escrit una escena de Romeo and Juliet de William Shakespeare, coneixem les emocions del Colour Monster, hem fet molt teatre i també hem cantat moltes cançons.

Anglès a Cicle Inicial Llegeix més »

Les Mongetes

A finals de març els alumnes de segon vam plantar mongetes a l’hort. Quan les vam plantar no ho vam fer amb les llavors sinó que ja eren unes plantes petitones. El senyor Manolo va posar unes canyes al costat per que s’enfilessin les mongeteres. I al final va arribar el moment de collir les

Les Mongetes Llegeix més »

Gimcana d’aigua

Per celebrar l’entrada de l’estiu, avui, ens hem avançat una mica, hem fet al pati una súper gimcana de jocs d’aigua. Els nens de sisè han preparat i organitzat els jocs, els de cinquè feien de responsables del grups de nens i nenes, i tots els demés a superar diferents proves totes elles relacionades amb l’aigua!

Gimcana d’aigua Llegeix més »

Piano al carrer

Els nens i nenes de 2nB hem anat a la plaça de l’ajuntament on hi havia un piano. Tots els que passaven el podien tocar. Ha vingut una pianista i ens ha explicat coses del piano, algunes ja les sabíem (com que pertany a la família de corda fregada) i altres que no (com que

Piano al carrer Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut