L’hort escolar

Tots els nens i nenes de l’escola participen en el projecte de l’hort. Amb aquest projecte pretenem oferir al nostre alumnat una educació mediambiental, basada en la cura, respecte i defensa de la natura.

COLLITA D’HORTALISSES

Ja hem pogut collir les nostres hortalisses! Després de 5 mesos d’haver plantat les cols i 2 mesos dels enciams, per fi, les hem pogut agafar. Ara ens toca esperar per agafar les patates. També ens preocupem de les jardineres d’infantil, ajudem a regar-les i les hem encintat per protegir-les.

COLLITA D’HORTALISSES Llegeix més »

COMIAT DEL SENYOR MANOLO

Avui ha estat el nostre darrer dia amb el senyor Manolo. Sense ell l’hort no hagués estat el mateix. Sempre té un somriure per a nosaltres, sempre ens ensenya moltes coses i ens cuida moltíssim l’hort. Avui, hem pogut recollir més mongetes i les patates! Cada nen i nena va plantar una patata i s’han

COMIAT DEL SENYOR MANOLO Llegeix més »

RECOLLIDA DE BLEDES I DE COLIFLORS

Després d’un bon temps preparant l’hort: netejar de males herbes, remoure la terra, sembrar, regar, treure pedres…  Per fi, ja hem començat a recollir les nostres primeres verdures!! Abans de Nadal ja vam poder recollir les bledes i ara també unes maques coliflors. Acabem de sembrar patates i enciams, estem molt emocionats amb el nostre

RECOLLIDA DE BLEDES I DE COLIFLORS Llegeix més »

JA HEM PLANTAT!!

Hem treballat força a l’hort. Un cop tretes les males herbes, hem baixat a netejar l’hort de pedres i deixar-lo preparat per poder plantar. Per fi, ja vam plantar les faves, les bledes i les coliflors gràcies a la col•laboració d’en Manolo. És molt emocionant viure el procés i veure com aquestes llavors i plantetes

JA HEM PLANTAT!! Llegeix més »

Acomiadem al Sr. Manolo

Estem a punt d’acabar el curs i desprès de tota l’ajuda que ens ha donat amb les feines de l’hort ens hem acomiadat del Sr. Manolo. Li hem donat las gràcies per tot i tots i totes hem acabat molt contents d’aquesta experiència. Gràcies per tot sr Manolo!!!

Acomiadem al Sr. Manolo Llegeix més »

Lapbook aromàtiques

Els alumnes de 4t hem fet al llarg del curs un Projecte de l’hort . A part de les verdures i hortalisses també hem après i observat plantes aromàtiques. L’últim treball que hem fet ha sigut, per grups, un lapbook sobre aquestes plantes. Han quedat molt macos, hem après molt i ens ho hem passat

Lapbook aromàtiques Llegeix més »

Collim enciams!!

ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ANAT A L’HORT A COLLIR ENCIAMS. FA UNS MESOS QUE ELS VAM PLANTAR I ARA QUE HAN CRESCUT ELS HEM POGUT COLLIR. S’HAN FET MOLT GRANS I MACOS!!

Collim enciams!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut