juny de 2016

Gimkana

Per celebrar l’arribada de l’estiu aquesta setmana hem fet a l’escola una gimkana ben refrescant. Dotze proves repartides per tot el pati on grans i petits han participat demostrant les seves habilitats en cada estació.

Gimkana Llegeix més »

Recollim enciams

El dilluns 18 d’abril els astronautes i els planetes varem anar a plantar encians i cebes a les jardineres del pati, hem vist com han anat creixent a poc a poc i ha arribat el dia d’agafar-les. Estem molt contentes i contents. Gràcies senyor Manolo, l’estimen molt.       Poema “El meu hort”

Recollim enciams Llegeix més »

Catalunya en miniatura

El passat dia 2 de Juny vam anar d’ excursió a Catalunya en miniatura. Va ser fantàstic!!! vam fer un circuit de tirolines i escalada pels arbres. Feia una mica de por, però ens vam atrevir i va ser xulíssim. Poder veure també edificis espectaculars en miniatura i passejar amb trenet ha estat tota una

Catalunya en miniatura Llegeix més »

Llibre de receptes

Per Sant Jordi els alumnes de 3r A i B van elaborar un llibret de receptes, detallant els passos a seguir per tal de cuinar coses boníssimes. Per acabar el curs amb la panxa contenta, hem celebrat un esmorzar de germanor aprofitant aquestes receptes boníssimes. Ha estat fantàstic poder tastar coses fetes amb il•lusió per

Llibre de receptes Llegeix més »

El conte del Bosc de Colors

Aquest curs els alumnes de la classe “El Bosc de Colors” ens hem convertit una altra vegada en escriptors i il·lustradors. Tots junts hem creat un conte i hem elaborat les imatges. Vols conèixer – lo? Només cal que seguis còmodament i gaudeixis escoltant com el narrem. “La vida al Bosc de Colors” et dóna

El conte del Bosc de Colors Llegeix més »

Projecte Apadrinament

S’acaba el curs i els fillols de P5 juntament amb els seus padrins lectors de 5è, ho celebren  amb un petit concert de flauta i cançons.  Es fan un petit obsequi de record i gaudeixen d’una estona de joc tots plegats.

Projecte Apadrinament Llegeix més »

SORTIDA A LA GRANJA DE CAN PLANA

HEM ANAT A LA GRANJA DE CAN PLANA AMB AUTOCAR. ÉS LA PRIMERA VEGADA QUE ANEM D’EXCURSIÓ I ESTEM MOLT IL·LUSIONATS. TOT JUST ARRIBAR ESMORZEM, HEM D’AGAFAR FORCES! DESPRÉS DE VEURE MUNYIR LA VACA ROSITA… ENS ENSENYEN A FER EL MATÓ!! PENTINEM AL RUQUET LIBIO I DONEM UNA VOLTA AMB EL NERO. I TAMBÉ ANEM

SORTIDA A LA GRANJA DE CAN PLANA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut