Medi ambient

Cucs de seda

A la classe de les llunes tenim cucs de seda i és tota una gran aventura! Els hem de cuidar, hem de portar fulles de morera, netejar la seva capseta, vigilar de no fer-los mal… Els cuc ja han fet els capolls, s’han convertit en papallones i han posat ous molt, molt petits, d’on tornaran […]

Cucs de seda Llegeix més »

Les nostres mascotes

A la classe dels Coets (P4) hem treballat les mascotes. Aquells animalets que tenim per casa i que cuidem i estimem. I ens han portat algunes d’elles per veure-les. Dos gossos, un hàmster, un peix i unes tortugues. Cal agrair a les famílies l’esforç que han fet per venir, explicar i durant una estona ser

Les nostres mascotes Llegeix més »

Tallers ecologia

Aquesta setmana els alumnes de CM hem fet un taller amb l’ajuda d’unes monitores sobre ecologia. Ens han explicat i hem après com estalviar aigua (tancar l’aixeta quan ens rentem les dents, utilitzar bé els botons de la cisterna…), que és molt important, com fer un jardí i un hort amb material reciclable i també

Tallers ecologia Llegeix més »

L’hort

Com ja sabeu, aquest curs els nens i les nenes de 4t A i B ens encarreguem de l’hort de l’escola. Ens ajuda molt el Sr. Manolo que ens va dient què hem de fer i quan ho hem de fer. Fins ara hem plantat faves, coliflors i patates. Ara hem de regar, treure les

L’hort Llegeix més »

Creixement de les faves

Ja fa uns dies que les faves que vam sembrar al desembre han nascut. Les 4 varietats que hem sembrat totes han germinat la mar de bé. Un dia o dos a la setmana anem a l’hort a fer una observació i a mirar com estan: si necessiten aigua, si s’han de treure males herbes

Creixement de les faves Llegeix més »

Exposició animals

Els nens i les nenes de 4t hem estudiat, a Medi, el tema dels animals. Aquesta vegada hem fet un treball en grups. Cada equip ha buscat  informació d’un grup concret d’animals, ha preparat un mural i desprès ha fet una exposició als seus companys de classe. Així tots hem après una mica més de

Exposició animals Llegeix més »

Can Coll

Ja fa uns dies, els nens i nenes de segon van anar a la masia de Can Coll. Ens van explicar que és una masia del segle xv, vam visitar la masia per dins i vam veure com vivia el Sr i la Sra. Coll en aquella època: com feien el pa, com cultivàvem patates,

Can Coll Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut