juny de 2018

Robòtica P4

Per tancar el taller d’informàtica i robotica, hem anat a la biblioteca de l’escola amb la Loli i el Jose ( el pare de la Maria Alcantara) per jugar amb les “abelles”. El Jose també ens ha ensenyat un robot que ha fet ell. Ens ha agradat tant la robòtica i estem tant motivats que

Robòtica P4 Llegeix més »

Acomiadament padrins

L’ÚLTIM DIA DEL PROJECTE D’APADRINAMENT LECTOR ELS NENS I NENES DE P-5 i 5è ES VAN ACOMIADAR DELS SEUS PADRINS I DELS SEUS FILLOLS RESPECTIVAMENT. HA ESTAT UNA EXPERIÈNCIA MOLT ENRIQUIDORA PER TOTS! VA SER UN DIA MOLT EMOTIU!!

Acomiadament padrins Llegeix més »

Projecte oficis.

EN ELS SEGÜENTS 4 VÍDEOS HI HA UN RECULL DE TOTES LES SESSIONS QUE S’HAN DUT A TERME DURANT EL PROJECTE. HA ESTAT UNA EXPERIÈNCIA MOLT MOTIVADORA I ENGRESCADORA!!! ELS NENS I NENES DE P-5 I LA TUTORA VOLEM DONAR LES GRÀCIES A TOTHOM PER LA SEVA PARTICIPACIÓ I COL·LABORACIÓ!          

Projecte oficis. Llegeix més »

Pitàgores

ENS ACOMIADEM DELS NOSTRES PITÀGORES I ELS HI  DONEM UN REGAL… …UNA FOTO DE TOTS DOS DINS UN MARC QUE HEM PINTAT AMB MOLTA IL·LUSIÓ. I ELS  I LES NOSTRES PITÀGORES ENS REGALEN UN CONTE ESCRIT PER ELLS I UNA FOTO. HA ESTAT UN DIA PLE D’EMOCIONS.

Pitàgores Llegeix més »

La part del nostre hort de 5è

El treball de l’hort ens ha portat una mica de feina i molta satisfacció. Des que vam plantar un tros de patata grillada, fins acabar el curs, quatre mesos, hem vist créixer unes patateres ufanoses que ens han donat de fruit unes patates vermelles de pell fina i d’un sabor boníssim. El clima ens ha

La part del nostre hort de 5è Llegeix més »

Gimcana

Avui per celebrar l’entrada a l’estiu i l’acabament del curs, els alumnes de sisè de l’escola ens han preparat una gimcana d’aigua per tot el pati. Havíem de passar per diferents proves, fent els que ens explicaven els encarregats de cada estació.  Les proves eren “en Pep diu”, “cullera mullada”, “les cadires d’aigua”, “compte amb

Gimcana Llegeix més »

Aqua-lúdic

Avui ens ha tocat a nosaltres! Els nens i les nenes de 3r. A hem anat a la piscina de Can Xarau. Hem fet jocs a l’aigua i ens ho hem passat molt bé! Ha sigut molt divertit!

Aqua-lúdic Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut