juny de 2021

Remullada CM

Com que fa tanta calor i necessitàvem refrescar-nos bé, l´escola ha gaudit de dos dies de remullada de la bona. Al Cicle Mitja ens va tocar el divendres, 18 de juny. Va ser fantàstic poder jugar amb les pistoles d´aigua i amb tots els artefactes que portàvem de casa. Un bon aspersor s´ha encarregat de mullar-nos contínuament i més […]

Remullada CM Llegeix més »

QUART FA TEATRE: EL REI MELÓ

Com tenim una classe d’artistes, hem volgut repetir l’experiència del teatre, però aquesta vegada sense titelles i amb nosaltres de protagonistes. Hem dedicat moltes hores a casa i a l’escola: per aprendre el guió, per assajar, per preparar el vestuari… Aquesta obra és una adaptació del guió de Joan Salvador, però entre tota la classe

QUART FA TEATRE: EL REI MELÓ Llegeix més »

COMIAT DEL SENYOR MANOLO

Avui ha estat el nostre darrer dia amb el senyor Manolo. Sense ell l’hort no hagués estat el mateix. Sempre té un somriure per a nosaltres, sempre ens ensenya moltes coses i ens cuida moltíssim l’hort. Avui, hem pogut recollir més mongetes i les patates! Cada nen i nena va plantar una patata i s’han

COMIAT DEL SENYOR MANOLO Llegeix més »

Recordant moments amb 6è

Avui els alumnes de 6è han pogut recordar moments amb l’altre classe i riure junts després d’un curs tant diferent. Han jugat a endevinar de qui parlaven a partir d’explicar records, fent la descripció i donant pistes. Ens ho hem passat molt bé i hem recordat molts bons moments. Today the 6th graders were able

Recordant moments amb 6è Llegeix més »

5è marxa al Canal Olímpic

Els nens i les nenes de 5è vam anar al Canal Olímpic de Castelldefels. Les activitats que vam fer eren el caiac en parelles i la barca de rem en petits grups. Tot i que el temps no ens va acompanyar gaire, ens ho vam passar molt bé amb els nostres companys i les nostres

5è marxa al Canal Olímpic Llegeix més »

CIRCUITS ELÈCTRICS

Els alumnes de sisè, després d’entendre el funcionament d’un circuit elèctric, i d’estudiar les parts que el componen, hem provat de fer el nostre propi treball.  Alguns hem fet maquetes i d’altres jocs d’encertar. I tots hem aconseguit que ens funcionés.  

CIRCUITS ELÈCTRICS Llegeix més »

GESTOS (EXTRA)ORDINARIS

El DIVENDRES 21 de maig, els i les alumnes de la classe dels Policies vam fer una sortida al CaixaForum de Montjuïc. Allà ens van fer un taller on vam agafar consciència del nostre cos i de la quantitat de moviments diferents que podem fer amb ell. Vam comprovar per quina mà de llocs podem

GESTOS (EXTRA)ORDINARIS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut