gener de 2019

Parelles matemàtiques

Aquesta setmana hem continuat amb el projecte d’apadrinament digital: Connectem. Aquest projecte es basa en la col·laboració entre alumnes de 5è i de p4. Els alumnes més grans presenten activitats matemàtiques als més petits que després realitzen de forma conjunta. Dividits en dos grups, un grup treballa amb les tauletes interactives a la biblioteca i […]

Parelles matemàtiques Llegeix més »

La desena

Hem començat a treballar la desena! Ara ja comencem a escriure nombres de dues xifres.Com ens costa una miqueta d’entendre hem practicat amb material: bosses de roba i boletes de paper. A dins de cada bosseta hem posat 10 boletes, una desena i a fora hem deixat les unitats. Hem treballat en equip i ens

La desena Llegeix més »

La cèl.lula

A sisè a medi natural estem treballant la cèl.lula com a unitat de vida. Hem pogut comprovar mitjançant els nostres treballs com són les cèl.lules animals, vegetals i bacterianes. Apart de la part de continguts, la creativitat ha estat molt fértil.

La cèl.lula Llegeix més »

Les masies de Cerdanyola

La setmana passada, els nens i les nenes de 4t. vam anar a fer un itinerari per Cerdanyola per conèixer com era la nostra localitat gairebé 200 anys abans. Vam veure algunes torres d’estiueig com la Masia Rosa, Can Vinyals, Can Llopis , Torre Vermella, Can Domènech, Ca l’Arquer. També ens van explicar que la

Les masies de Cerdanyola Llegeix més »

COM ES FA EL GEL?

Aquest mes de gener estem treballant l’hivern. Dilluns tot parlant amb els nens i nenes de l’hivern, del fred i de la neu, ens vam adonar que sabíem molt poques coses de l’aigua i els canvis d’estat, així que vam decidir experimentar. Dimarts vam anar tots plegats a la nevera. Allà vam omplir uns gots

COM ES FA EL GEL? Llegeix més »

L’Hora del Codi

Aquesta setmana hem organitzat al nostre centre, juntament amb un pare de l’escola i sis treballadors més de l’empresa HP, l’hora del Codi per alumnes de 4t, 5è i 6è de primària. Ens hem afegit a  aquesta iniciativa per reforçar i continuar treballant la programació, com ja venim fent al llarg del curs, i  fomentar

L’Hora del Codi Llegeix més »

Sortida al MAC

Els nens i les nenes de 4t A i 4t B vam anar al Museu d’Art de Cerdanyola. Vam veure l’exposició “El Modernisme i les flors”.  Tot el que hi havia  era molt bonic i vam aprendre moltes coses d’aquest estil artístic que no sabíem. Les tècniques que ens van explicar són: la ceràmica, el

Sortida al MAC Llegeix més »

Taller valors cooperatius

La setmana passada els alumnes de cinquè de les dues cooperatives escolars, van rebre la visita del Jaume, tècnic de l’Ajuntament, que ens va fer un taller molt interessant sobre els valors cooperatius per a poder treballar millor a la nostra cooperativa.   

Taller valors cooperatius Llegeix més »

Descobrim el barri de Canaletes

Durant el primer trimestre, els nens i nenes de 4t hem iniciat  un projecte “Descobrim el barri de Canaletes” sobre punts d’interès propers a la nostra escola. Tots plegats hem buscat informació, hem fet fotos i vídeos i l’hem  publicat al  Mobile History Map que és una aplicació mòbil i també una plataforma web de

Descobrim el barri de Canaletes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut