maig de 2019

Collim enciams!!

ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ANAT A L’HORT A COLLIR ENCIAMS. FA UNS MESOS QUE ELS VAM PLANTAR I ARA QUE HAN CRESCUT ELS HEM POGUT COLLIR. S’HAN FET MOLT GRANS I MACOS!!

Collim enciams!! Llegeix més »

Apadrinament a la fresca!!!

Avui hem fet un apadrinament diferent però ens ha encantat!!! Hem fet dues tasques perquè teníem molta feina: durant una estona hem estat fent les polseres solidàries, on els padrins han ajudat als fillols fent unes boniques creacions amb molts colors i ben lluents. Ens han quedat precioses!! A l’acabar hem anat a l’aula del

Apadrinament a la fresca!!! Llegeix més »

Connectem a la fresca!!

La jornada d’avui del projecte Connectem ha estat una mica especial: ens hem dividit en dos grups com sempre, però ens hem repartit l’estona per poder fer tots el mateix. Hem estat una estona a la classe fent les polseres solidàries, els Pitagòres ens han ajudat molt als triangles, i hem pogut compartir habilitats i

Connectem a la fresca!! Llegeix més »

Els aliments

Estem treballant els aliments i hem fet una activitat que ens ha agradat molt. Cada nen/a de la classe ha portat un aliment, els hem posat a una taula i hem fet parelles. Havíem de endevinar amb els ull tapats, de quin aliment es tractava, primer amb el tacte, desprès amb l’olfacte i per últim

Els aliments Llegeix més »

Les faves catalanes

Desprès de 7 mesos de treball de les faves aquesta setmana  les hem collit i quina sorpresa!!!. Hem trobat de molts colors i diferents classes: Reina mora, l’Aigua dolça, Ampostina, Morada gitana.. igual que les que vam plantar: de colors lila i verd amb diferents tonalitats i mides. Han estat set mesos de dedicació: preparació

Les faves catalanes Llegeix més »

Visitem l’ Aquàrium

Els nens i les nenes de les classes dels Coets i els Planetes vam anar d’excursió a l’Aquàrium de Barcelona. Allà vam poder veure i aprendre moltes coses sobre els peixos. Ara ja sabem que hi ha peixos d’aigua calenta i d’aigua freda! Allò que més ens va agradar va ser el túnel que passava

Visitem l’ Aquàrium Llegeix més »

Colònies a Roques Blanques

Avui ha començat la nostra aventura a l’alberg Roques Blanques de Ribes de Freser. Ens ho estem passant genial!!! Hem felicitat a la cuinera. Estava tot boníssim… I aquesta nit … pizza… Hem fet escalada, tir amb arc, tirolina, també hem fet una escapada al bosc per trobar búnquers amagats. Un primer dia carregat d’aventures!!!

Colònies a Roques Blanques Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut