setembre de 2016

Adaptació P-3

Avui ha estat un dia molt especial, els nens i nenes del segon grup de p-3 han començat avui el cole. Però, de petitons res, mireu com juguen a classe, al pati, com mengen… quina autonomia!!! i amb quina il·lusió i alegria!!! ja tenim ganes que sigui dimecres per tornar al cole i conèixer ja

Adaptació P-3 Llegeix més »

Comencem nou curs

Comencem  el nou curs amb alegria, molta il·lusió, abraçades, petons, alguna llàgrima dels petitons, poquetes, les justes, també  algun company nou, els padrins ens acompanyen el primer dia al  pati…. Quines ganes de començar!!!  tenim materials nous, reciclem els vells…  Ens esperen un munt de projectes nous i moltes, moltes coses per descobrir.

Comencem nou curs Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut