Remullada CM

Com que fa tanta calor i necessitàvem refrescar-nos bé, l´escola ha gaudit de dos dies de remullada de la bona. Al Cicle Mitja ens va tocar el divendres, 18 de juny. Va ser fantàstic poder jugar amb les pistoles d´aigua i amb tots els artefactes que portàvem de casa.… Llegeix més»

QUART FA TEATRE: EL REI MELÓ

Com tenim una classe d’artistes, hem volgut repetir l’experiència del teatre, però aquesta vegada sense titelles i amb nosaltres de protagonistes. Hem dedicat moltes hores a casa i a l’escola: per aprendre el guió, per assajar, per preparar el vestuari… Aquesta obra és una adaptació… Llegeix més»

COMIAT DEL SENYOR MANOLO

Avui ha estat el nostre darrer dia amb el senyor Manolo. Sense ell l’hort no hagués estat el mateix. Sempre té un somriure per a nosaltres, sempre ens ensenya moltes coses i ens cuida moltíssim l’hort. Avui, hem pogut recollir més mongetes i les patates!… Llegeix més»

Recordant moments amb 6è

Avui els alumnes de 6è han pogut recordar moments amb l’altre classe i riure junts després d’un curs tant diferent. Han jugat a endevinar de qui parlaven a partir d’explicar records, fent la descripció i donant pistes. Ens ho hem passat molt bé i hem… Llegeix més»

5è marxa al Canal Olímpic

Els nens i les nenes de 5è vam anar al Canal Olímpic de Castelldefels. Les activitats que vam fer eren el caiac en parelles i la barca de rem en petits grups.
Tot i que el temps no ens va acompanyar gaire, ens ho vam passar… Llegeix més»

CIRCUITS ELÈCTRICS

Els alumnes de sisè, després d’entendre el funcionament d’un circuit elèctric, i d’estudiar les parts que el componen, hem provat de fer el nostre propi treball.  Alguns hem fet maquetes i d’altres jocs d’encertar. I tots hem aconseguit que ens funcionés.

GESTOS (EXTRA)ORDINARIS

El DIVENDRES 21 de maig, els i les alumnes de la classe dels Policies vam fer una sortida al CaixaForum de Montjuïc. Allà ens van fer un taller on vam agafar consciència del nostre cos i de la quantitat de moviments diferents que podem fer… Llegeix més»

Sortida al Canal Olímpic amb 6è

Els alumnes de 6è vam anar al Canal Olímpic de Castelldefels i ens ho vam passar d’allò més bé. Vam aprendre a anar amb kayak i en barca de rems. Fins hi tot, alguns vam fer una petita remullada.  Va ser un gran dia.

Els Planetes van al teatre!

Hola a tots!
El divendres passat la classe dels Planetes ens vam acomiadar de la setmana amb un teatre! Es diu Piu-piu, i ens ho vam passar d’allò més bé. Vam cantar, i ens van agradar molt les titelles, el caragol i la granota, i el… Llegeix més»

SORTIDA A LA GRANJA P-3

Els nens i les nenes de la classe de les Llunes hem fet la nostra primera excursió!! Ha estat molt emocionant! Hem pujat en autobús, hem visitat una granja, hem conegut i tocat els animals que viuen allí i, fins i tot, els hem donat… Llegeix més»

LES LLUNES VEIEM UNA OBRA DE TEATRE!

Aquest dijous, els nens i les nenes de la classe de les llunes, hem vist una obra de teatre a l’escola!! Es diu “Piu-Piu”. Ha estat molt divertida! Hem vist com neixen els pollets i hem cantat moltes cançons, voleu veure com cantem???
Hem gaudit molt!!!

ELS COETS VEIEM UNA OBRA DE TEATRE

Aquest dijous, els nens i les nenes de la classe dels coets, hem vist una obra de teatre a l’escola!! Es diu “Piu-Piu”. Ha estat molt divertida! Hem vist com neixen els pollets i hem cantat moltes cançons.
El que més ens ha agradat ha estat… Llegeix més»

Sortida a la Masia de Can Deu amb CM

Aquest 27 de maig hem gaudit de la nostra desitjada excursió a la Masia de Can Deu. Tot ens ha acompanyat, un dia esplèndid i una activitat molt interessant. Hem après tot el procés d’elaboració de l’oli d’oliva i hem entès la importància de l´oli a la vida de les… Llegeix més»

EXCURSIÓ DE 3r i 4t AL CIM D’ÀLIGUES

La setmana passada vam fer una visita guiada al Cim d’àligues.  Vam fer un itinerari pel bosc on un monitor ens explicava coses molt interessants sobres les aus rapinyaires. També vam anar a veure a aquests ocells a les seves gàbies, veure’ls de tan a… Llegeix més»

Sortida a la granja

Els nens i les nenes de la classe dels coets hem fet la nostra primera excursió!! Ha estat molt emocionant! Hem pujat en autobús, hem visitat una granja, hem conegut i tocat els animals que hi viuen allà i, fins i tot, els hem donat… Llegeix més»

A LA CLASSE DE LES LLUNES FEM BOMBOLLES!!

Ja arriba el bon temps i les activitats d’experimentació les fem al pati!! Hem fet bombolles amb sabó i després hem gaudit tots plegats!!
Voleu veure un tastet??