De Ribes de Freser a la Vall de Núria

Avui després d’una llarga excursió hem agafat el tren cremallera a Ribes de Freser cap a la Vall de Núria. Allà hem fet un pic-nic a l’aire lliure i després hem pujat a veure la neu que encara queda.
Ara ens preparem pel Got Talent d’aquesta… Llegeix més»

Les faves catalanes

Desprès de 7 mesos de treball de les faves aquesta setmana  les hem collit i quina sorpresa!!!. Hem trobat de molts colors i diferents classes: Reina mora, l’Aigua dolça, Ampostina, Morada gitana.. igual que les que vam plantar: de colors lila i verd amb diferents… Llegeix més»

Coneixem els arbres del nostre pati

Durant aquest curs, els alumnes de la classe de 6èA hem fet un projecte anomenat “Apadrinament dels arbres”.
Primer vam anar pel pati de l’escola escollint un arbre per observar-lo al llarg del curs. A cada estació de l’any li hem fet una foto per veure… Llegeix més»

Visitem l’ Aquàrium

Els nens i les nenes de les classes dels Coets i els Planetes vam anar d’excursió a l’Aquàrium de Barcelona. Allà vam poder veure i aprendre moltes coses sobre els peixos. Ara ja sabem que hi ha peixos d’aigua calenta i d’aigua freda!
Allò que més… Llegeix més»

Colònies a Roques Blanques

Avui ha començat la nostra aventura a l’alberg Roques Blanques de Ribes de Freser. Ens ho estem passant genial!!!
Hem felicitat a la cuinera. Estava tot boníssim… I aquesta nit … pizza…
Hem fet escalada, tir amb arc, tirolina, també hem fet una escapada al bosc per… Llegeix més»

Un dia en remull

Aquesta setmana els alumnes de 5è hem anat a la piscina de Can Xarau, i hem fet diferents activitats a l’aigua.
Ens ho hem passat GENIAL!!!

Cookery workshop

During this course third and fourth year students have done a cookery workshop in English. We have made several recipes: a Hedgehog, some Ladybug appetizer, a Sailboat and some Chocolate Roll Skewers. There have been quite entertaining sessions where, at the same time, we have… Llegeix més»

Entrevistes

Aquests últims dies, els alumnes de 3r hem fet de reporters per tots els racons de l’escola i hem recollit moltíssima informació sobre els mestres i altres persones que formen part del Carles Buïgas. Ens ha agradat molt aquesta activitat!

Espectacular collita de faves!

Els nens i les nenes de 4t ens estem encarregant de l’hort de l’escola al llarg de tot el curs.
Ara ja estem collint les faves i les coliflors que vam plantar fa uns mesos. De faves hem collit més de vuit kg, ho sabem perquè… Llegeix més»

Sorpresa!!!

Aquesta setmana quant hem anat a fer psicomotricitat ens hem trobat el terra de la sala plena de papers de tota mena: fulls de diari, paper de wc, tires de paper.
Quina sorpresa!!!
Tot seguit hem començat a bellugar-nos per sobre el paper de diferents maneres: corrent,… Llegeix més»

Museu de Ca N’Ortadó

El passat dimarts els nens i nenes de la classe dels planetes vam anar al Museu de Ca N’Ortadó a fer el taller “Menjar com abans”.
Allà vam poder veure quins aliments menjaven els nostres avantpassats i d’on provenien: cereals, llegums, fruits secs, conserves, llet… Fins… Llegeix més»

Visita al MAC

Els nens i les nenes de P4 (classe dels coets) hem anat a visitar el MAC( Museu d’Art de Cerdanyola).
Hem sortit de l’escola per parelles i hem pujat a l’autocar. Un cop ens ha tocat el seient de la finestra i l’altre el del passadís.
Un… Llegeix més»

Acrosport,

Des de la classe d’educació física hem treballat l’acrosport, que són figures corporals realitzades entre tots els components.
Els alumnes de cinquè, hem estat capaços de fer creacions ben divertides. Hem treballat en equip i ens ho hem passat molt bé pensant i fent les figures.

La granja de Vallgorguina

Els nens i les nens de p3 hem anat a una granja i hem vist molts animals (conills, gallines, oques, ànecs, cabres, la vaca Rosita i el seu fillet, el Rosendo, cavalls, rucs, …) alguns els hem pogut tocar i tenien un pél molt suau.
Ens… Llegeix més»

I Mostra educativa Cerdanyola 2019

Ahir dimarts 30 d’abril va tenir lloc a l’escola Fontetes la I MOSTRA EDUCATIVA DE CERDANYOLA 2019.
Van participar 18 centres de Cerdanyola amb 18 propostes diferents. Dues mestres de la  nostra escola van presentar un projecte que des de fa ja anys portem a terme… Llegeix més»

Theater in English

This morning the students of our school have been able to enjoy in the gym of the school two English plays made by a specialized theater company in English for schools, “Theater 4 Schools”.
The P3, P4, P5, 1ST and 2nd of primary have seen the… Llegeix més»

Llengua de signes

L’alumnat de segon hem estat molt engrescats aprenent una miqueta de llengua de signes. Sabem dir bon dia, gràcies, els dies de la setmana i algunes coses més.
Aquí en teniu una mostra.

Visita al castell de Cerdanyola

Avui divendres els nens i les nenes de p5 hem visitat el castell de Cerdanyola. Hem descobert com era el castell fa molts anys, qui vivia, com s’organitzaven quan no tenien aigua, ni llum, ni gas. També hem vist que te una torre molt gran… Llegeix més»

Lectures micro-relats

El dia de Sant Jordi per la tarda, els nens i les nenes de 4t A i 4t B vam anar a la biblioteca a llegir els micro-relatats que ens havíem inventat. Cada un va llegir el seu i així vam passar una molt bona… Llegeix més»