març de 2019

Rebem la visita de l’alcalde

Els alumnes de les dues cooperatives de 5è de la nostra escola : Coopebuïgas i Imaginart hem rebut la visita de l’alcalde de Cerdanyola, el Carles Escolà, per fer-nos l’entrega del CIF. Hem pogut tenir el plaer de poder parlar amb ell i també li hem ensenyat la nostra producció. Aviat podrem vendre els productes

Rebem la visita de l’alcalde Llegeix més »

2n dia a Can Vilalta

Ens hem llevat plens d’energia i disposats a tot per aconseguir a ser uns bons bruixots. Primer hem fet el súper-entrenament en el circuit d’aventura: laberint, tirolina, escombra amb rodes… També hem enviat d’un xut Neptú fins a Júpiter. Hem tingut una visita inesperada: un Duc, un Gran Duc, un Falcó i un Aligot tots

2n dia a Can Vilalta Llegeix més »

IV concurs de Micro-relats

Enguany l’Associació de veïns del barri de Canaletes torna a organitzar el concurs de micro-relats “Barri de Canaletes” Aquest serà el quart any consecutiu d’aquest concurs que s’emmarca dins de les diferents activitats del barri per celebrar Sant Jordi 2019. Trobareu tota la informació a la pàgina web de l’associació: www.barricanaletes.cat.  

IV concurs de Micro-relats Llegeix més »

Visita a la Danone

Els alumnes de 3r i 4t hem anat a visitar la fàbrica “Danone” . Ha sigut molt interesant tot el que ens han explicat: cóm es fa el iogurt, com es diuen les bactèries que faciliten la fermentació de la llet, com es va començar a comercialitzar, com funciona tot el procés d’elaboració, envasat i

Visita a la Danone Llegeix més »

Colònies a Can Vilalta

Hem arribat a l’Escola de Bruixots de can Vilalta. Primer de tot hem conegut a la Brillantina, l’Estrellet, al Boom i l’Insector que estaven molt preocupats perquè havien perdut el seu mestre, el Tabalot. Els hem ajudat a buscar-lo però només hem pogut trobar el barret i l’escombra màgica. També hem fet servir el sentit

Colònies a Can Vilalta Llegeix més »

Trobada de Handbol

Avui els nens i nenes de 4t, juntament amb alumnes de l’escola la Sinia i Xarau, hem anat al PEM Guiera a fer una trobada de handbol. Ha estat una trobada molt ben organitzada, hi havia 150 alumnes repartits en 24 equips, cada equip ha pogut jugar en tres rondes diferents en partits de 15′.

Trobada de Handbol Llegeix més »

Estem d’estrena!!!

Ens agrada molt i molt poder-vos explicar que en aquestes últimes setmanes hem estrenat tres espais nous a l’escola.  Per una banda aprofitant les aules que ens van quedant buides a l’edifici de primària hem fet una aula polivalent.  Aquesta aula ha estat concebuda per tal d’oferir als alumnes i a les mestres un espai

Estem d’estrena!!! Llegeix més »

Plantem enciams

El iaio Manolo ha vingut a la nostra classe, la classe dels coets, i ens ha explicat que aniríem a plantar enciams. Hem sortit a fora i a les jardineres cadascú de nosaltres ha plantat un enciam molt petit. Ara hem d’esperar a veure si es fan grans. Moltes gràcies iaio Manolo!

Plantem enciams Llegeix més »

L’hort

Com ja sabeu, aquest curs els nens i les nenes de 4t A i B ens encarreguem de l’hort de l’escola. Ens ajuda molt el Sr. Manolo que ens va dient què hem de fer i quan ho hem de fer. Fins ara hem plantat faves, coliflors i patates. Ara hem de regar, treure les

L’hort Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut