Una sessió de ball ben divertida!!!
Els alumnes de 5è hem anat al pavelló de Can Xarau per a realitzar una activitat esportiva on hem hagut de desenvolupar la nostra habilitat de coordinació i moviment. Hem fet unes coreografies molt divertides
Una sessió de ball ben divertida!!! Llegeix més »










