març de 2020

Exposició máquines

El passat mes de febrer, els alumnes de 2n van fer  una exposició de joguines i màquines construïdes per nosaltres  a casa ,alguns/es  amb ajuda de la família. Ens va impressionar molt veure la quantitat de coses que podem fabricar amb  material reciclat i  una mica d´imaginació. Ha estat molt divertit i el resultat increïble!

Exposició máquines Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut