Comencem Psicomotricitat a P-4!
Avui ens ho hem passat molt bé fent psicomotricitat perquè, a més, l’hem fet al pati! Teníem moltes ganes de poder gaudir a l’aire lliure! Hem escalfat el cos amb una cançó i, després, hem jugat a perseguir un monstre, a fer equilibris, a amagar-nos a la caseta, a saltar amb les pilotes, a jocs […]
Comencem Psicomotricitat a P-4! Llegeix més »

