Acomiadem al Sr. Manolo
Estem a punt d’acabar el curs i desprès de tota l’ajuda que ens ha donat amb les feines de l’hort ens hem acomiadat del Sr. Manolo. Li hem donat las gràcies per tot i tots i totes hem acabat molt contents d’aquesta experiència. Gràcies per tot sr Manolo!!!
Acomiadem al Sr. Manolo Llegeix més »










