Els més petits de l’escola gaudeixen amb el Festival de Nadal
Els alumnes d’Educació Infantil han gaudit i fet gaudir les seves famílies en el Festival de Nadal d’enguany, fent petit el menjador de l’escola amb unes interpretacions molt dolces davant d’un nombrosíssim públic. Cada classe des de P3 a P5 ha recitat un poema i ha cantat dues cançons. Els poemes que han recitat […]
Els més petits de l’escola gaudeixen amb el Festival de Nadal Llegeix més »












