Acollida matinal

Per tal de conciliar la vida laboral, personal i familiar, l’AFA de l’Escola Pràctiques 1 ofereix el servei d’acollida matinal. L’objectiu és que, quan ho necessiteu, pugueu deixar els vostres fills i filles a l’escola abans que comenci la jornada laboral i l’horari lectiu.

*Es podrà fer ús de l’ACOLLIDA MATINAL a partir del primer dia d’escola, amb les següents possibilitats: entrar a les 8:00h o a les 8:30h. Es tindrà accés per la porta petita del carrer Ballester nº 21, que dona directament al pati d’Educació Infantil.

Podeu avisar via WhatsApp a la Susanna (AFA) a través del 640877573.

Per al bon funcionament d’aquest servei, les famílies han d’entrar per la porta del pati d’Educació Infantil (C/Ballester – C/Bisbe Torres) i deixar els alumnes al menjador.

Els  preus són segons les opcions d’ús:

• De 8:00h a 9:00h
    Preu mensual: 35€ (servei fix)
  • De 8:30h a 9:00h
    Preu mensual: 25€ (servei fix)
  • Ús puntual: També hi ha la possibilitat d’utilitzar el servei de manera esporàdica i sense avís previ.
    Preu: 4€/dia.

Durant l’estona d’acollida, els nens i nenes disposen de tot tipus de joguines i jocs de taula, i poden acabar d’esmorzar si és necessari.

Per qualsevol dubte, contacteu amb l’AFA.