Taller ” La Piupiulà i l’orquestra del bosc”
El dijous 28 de novembre, l’alumnat de cicle inicial vam anar al CaixaFòrum a participar en un taller inspirat en el bosc i els seus sons. Els nens i les nenes varen viure a través dels sons i del moviment la música del bosc i mitjançant l’escolta activa van anar descobrint els sons que s’hi […]
Taller ” La Piupiulà i l’orquestra del bosc” Llegeix més »












